Uit klantonderzoek blijkt dat reizigers vinden dat ze hun reistijd afgelopen jaar beter en aangenamer konden besteden dan in 2016. We hebben onder meer de wifisnelheid verhoogd van 450 naar 600 mbps. Daarnaast hebben we afgelopen jaar onder meer het programma ‘Experience Trains’ opgesteld om reizigers onderweg te verrassen. Voorbeelden hiervan zijn de treinbioscoop tijdens het filmfestival IFFR in Rotterdam, de Pinkpop Express en de speciale coupés tijdens het evenement GLOW in Eindhoven. Verder zijn we het programma ‘Inspiring Journeys’ gestart om reizigers inspirerende faciliteiten (zowel qua interieur als digitaal) te bieden voor onderweg. Tijdens de Dutch Design Week hebben we geëxperimenteerd met innovaties als The Hood (nieuwe visie op entree van de trein), Luisterruit (podcasts voor in de trein), Ontspannen met MindfulNS, Spoorwijs om sociale interactie te stimuleren en Reis je fit om het actief staan en zitten te faciliteren. Veel klanten waardeerden de initiatieven uit de programma’s Experience Trains en Inspiring Journeys.