Voor NS was 2017 een geslaagd jaar. We behaalden de doelstellingen voor de reiziger in Nederland en zetten daarmee de opwaartse lijn door van 2016. We...
Met gepaste bescheidenheid en trots kijkt NS terug op 2017. Naast de goede resultaten was 2017 wederom een jaar van investeren in onze reizigers.
NS is een bedrijf met de wortels in Nederland en met een Nederlandse aandeelhouder: de Staat der Nederlanden. In dit jaarverslag leggen we daarom primair...
NS levert duurzame mobiliteit aan meer dan 9 miljoen reizigers per jaar in Nederland en draagt daarmee bij aan de economische ontwikkeling en de...
NS wil dat reizigers erop kunnen vertrouwen dat zij op de geplande tijd op hun bestemming komen. Met de prestatie-indicator reizigerspunctualiteit meten we...
Voor een voorspelbare reis van deur tot deur is het belangrijk dat reizigers goed kunnen overstappen van een NS-trein op een trein van een andere vervoerder.
Het aantal reizigers groeide in 2017 met 0,8%, onder meer door de aantrekkende economie. Daardoor wordt het steeds drukker in de trein, zeker tijdens het...
NS wil dat iedereen onbelemmerd kan reizen. We werken samen met het ministerie van IenW en belangenorganisaties aan het toegankelijker maken van het reizen...
In 2017 waren reizigers op het hoofdrailnet meer tevreden over het reizen per trein dan in 2016. 80% van de reizigers gaf een 7 of hoger, tegenover 77% in 2016.