Voor NS was 2017 een geslaagd jaar. We behaalden de doelstellingen voor de reiziger in Nederland en zetten daarmee de opwaartse lijn door van 2016. We...
Op de HSL-Zuid werken we hard aan verbetering van de prestaties. We willen dat onze reizigers een betrouwbare dienstverlening ervaren.
Het algemeen klantoordeel HSL-Zuid volgt uit de klantoordelen voor IC direct en Thalys. 77% van de reizigers gaf voor het reizen met de HSL-Zuid een 7 of...
De reizigerspunctualiteit op 5 minuten op de HSL-Zuid wordt bepaald door de punctualiteit van de IC direct en de IC Den Haag-Eindhoven. De...
Tijdens spitsuren was de zitplaatskans op de HSL-Zuid in 2017 96,8% (2016: 97,3%). De IC direct is een populaire trein en kende in 2017 een hoge...
NS verbindt met internationale vervoerspartners grote steden en regio’s in Duitsland, België en Frankrijk. Afgelopen jaar steeg het aantal verkochte reizen...
NS bepaalt haar beleidsprioriteiten op basis van materialiteit: een afweging van de belangen van onze stakeholders en de daadwerkelijke impact die NS kan...