Voor NS was 2017 een geslaagd jaar. We behaalden de doelstellingen voor de reiziger in Nederland en zetten daarmee de opwaartse lijn door van 2016. We...
Op de HSL-Zuid werken we hard aan verbetering van de prestaties. We willen dat onze reizigers een betrouwbare dienstverlening ervaren.
Het algemeen klantoordeel HSL-Zuid volgt uit de klantoordelen voor IC direct en Thalys. 77% van de reizigers gaf voor het reizen met de HSL-Zuid een 7 of...
De reizigerspunctualiteit op 5 minuten op de HSL-Zuid wordt bepaald door de punctualiteit van de IC direct en de IC Den Haag-Eindhoven. De...
Tijdens spitsuren was de zitplaatskans op de HSL-Zuid in 2017 96,8% (2016: 97,3%). De IC direct is een populaire trein en kende in 2017 een hoge...
Na het uit dienst nemen van de V250 in 2013 heeft NS afspraken gemaakt over een alternatief HSL-treinaanbod: een mix van hogesnelheidstreinen en Intercity’s.
NS verbindt met internationale vervoerspartners grote steden en regio’s in Duitsland, België en Frankrijk. Afgelopen jaar steeg het aantal verkochte reizen...