Voor NS was 2017 een geslaagd jaar. We behaalden de doelstellingen voor de reiziger in Nederland en zetten daarmee de opwaartse lijn door van 2016. We...
Gemiddeld genomen is NS in de afgelopen jaren beter gaan presteren. We rijden vaker op tijd en geven betere reisinformatie.
De Reizigerspunctualiteit 15 minuten op het hoofdrailnet was over 2017 97,4% (2016: 97,3%). Net als bij de 5-minutenindicator werpt een uitvoerbaar en...
Jaarlijks geeft NS meer dan 500 miljoen reisadviezen over het reizen met de trein, werkzaamheden en verstoringen. Met goed en tijdig advies kunnen reizigers...
Werkzaamheden aan het spoor leiden vaak tot hinder voor reizigers. Om overlast zo veel mogelijk te beperken, werken we samen met onze partners in het OV.
In 2017 is de dienstregeling volledig nieuw ontworpen. De dienstregeling voor 2018, die op 10 december 2017 van start ging, bouwt daar op voort.
In het programma Beter en Meer werken NS en ProRail samen aan betere prestaties op het spoor. Om het reizen met de trein aantrekkelijker te maken is een...
NS en ProRail werken samen om bij extreem weer reizigers betrouwbaar vervoer en goede reisinformatie te bieden.
NS bepaalt haar beleidsprioriteiten op basis van materialiteit: een afweging van de belangen van onze stakeholders en de daadwerkelijke impact die NS kan...