Voor NS was 2017 een geslaagd jaar. We behaalden de doelstellingen voor de reiziger in Nederland en zetten daarmee de opwaartse lijn door van 2016. We...
NS zet de reizigers op 1, 2, en 3. Onze reizigers krijgen op het hoofdrailnet een treindienstregeling die aansluit bij hun behoeften door een drempelloze en...
NS wil dat reizigers erop kunnen vertrouwen dat zij op de geplande tijd op hun bestemming komen. Met de prestatie-indicator reizigerspunctualiteit meten we...
Met dagelijks meer dan 1,2 miljoen reizen met de trein heeft NS in Nederland een grote impact op de maatschappij: in mobiliteit, veiligheid, emissies en...
NS en de ketenpartners creëren sociaaleconomische impact door mobiliteit te bieden en mensen in de gelegenheid te stellen van A naar B te reizen om te...
NS bepaalt haar beleidsprioriteiten op basis van materialiteit: een afweging van de belangen van onze stakeholders en de daadwerkelijke impact die NS kan...
Uit een vergelijking tussen punctualiteit versus drukte op het spoor in 18 landen blijkt dat NS in de top drie staat.