Voor NS was 2017 een geslaagd jaar. We behaalden de doelstellingen voor de reiziger in Nederland en zetten daarmee de opwaartse lijn door van 2016. We...
Met gepaste bescheidenheid en trots kijkt NS terug op 2017. Naast de goede resultaten was 2017 wederom een jaar van investeren in onze reizigers.
Mensen willen moeiteloos kunnen reizen: snel, veilig, makkelijk en op elk moment. NS wil dit mogelijk maken. Daarbij kijken we verder dan de trein alleen.
NS is een bedrijf met de wortels in Nederland en met een Nederlandse aandeelhouder: de Staat der Nederlanden. In dit jaarverslag leggen we daarom primair...
Met de strategie Spoorslags Beter (2016-2019) richt NS zich op onze kernactiviteiten met als doel de prestaties voor de reizigers te verbeteren.
NS levert duurzame mobiliteit aan meer dan 9 miljoen reizigers per jaar in Nederland en draagt daarmee bij aan de economische ontwikkeling en de...
NS werkt toe naar de midterm review over 2019, waarin de overheid onze prestaties beziet. Door de reiziger op 1, 2, en 3 te zetten maken we de treindienst...
NS zet de reizigers op 1, 2, en 3. Onze reizigers krijgen op het hoofdrailnet een treindienstregeling die aansluit bij hun behoeften door een drempelloze en...
NS wil dat reizigers erop kunnen vertrouwen dat zij op de geplande tijd op hun bestemming komen. Met de prestatie-indicator reizigerspunctualiteit meten we...